Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Emanuels första cup...

Kategori: <3Emanuel<3, Allmänt

Alltså vart har tiden tagit vägen? 4 månader har gått sen jag skrev sist!! Det var ju inte riktigt meningen...men det kändes väl lite som att allt stod still, som att jag inte hade något att skriva om.

Men nu är det dags att ta ett omtag känner jag. 

Jag har jobbat i ett antal veckor nu, visserligen bara 25%, men det går Ganska bra, även om jag önskar att allt kunde gå fortare, så att jag blir av med det här någon gång...

Igår var vi i Spånga. Emanuel hade sin första cup. Det gick riktigt bra för honom och de andra killarna i laget. 3 vinster och 1 oavgjord match. Emanuel var väldigt glad och stolt över medaljen som han fick när allt var klart. 

(null)

(null)
Emanuels lillebror Freddie var med. Emanuel är hans stora idol!
(null)
Nöjd och glad kille!! 


I morgon har jag tid hos sjukgymnasten, sen har jag ett annat möte innan det är jobb på eftermiddagen. På kvällen är det föräldramöte med fotbollen. Fullt upp hela dagen. 
Kommentera inlägget här: