Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Utredningen är klar

Kategori: Allmänt

Nu är min företagshälsovårds arbetsförmågebedömning klar.

Träffade min läkare där och gick igenom den förra veckan. 

I den står det klart och tydligt att jag inte kan jobba så länge jag känner smärta och är stel. Alla som jag har träffat (rehabkonsult, sjukgymnast, psykolog och läkare) är överens. När jag går tillbaka till arbetet så ska jag få anpassade uppgifter en längre tid innan allt återgår till det normala.

Var på jobbet idag och träffade min chef och några kollegor. Min chef har också fått utredningen, och där är det absolut inga problem. Min chef är så förstående, och är beredd på att jag kommer vara borta en längre tid.

Så nu återstår bara att få min läkare på vårdcentralen att förstå det också....får se hur det går.

Nästa vecka ska jag och min chef ha möte med Falck. Ska prata igenom allt och gå igenom vilka eventuella åtgärder som ska göras när jag återgår i arbetet. Men dör är jag inte ett dugg orolig. Min chef är världens bästa, så jag är säker på att vi kommer fran till något bra.

Kommentera inlägget här: