Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Läkarbesök

Kategori: Allmänt

Idag hade jag tid hos min läkare för att följa upp sjukskrivningen.
Vi gick igenom min utredning hos företagshälsovården och vad som har hänt sen sist.

Jag blev sjukskriven i en månad till, och ett återbesök om en månad för att se om vi ska ändra något eller om sjukskrivningen "bara" ska fortlöpa med samma insatser som tidigare.

Känns ganska bra att ha det upplagt så. Känns bättre att ha en läkare som vill följa upp än att jag får en lång sjukskrivning och så är det tack och hej sen. 

annars har det varit rätt okej idag. Emanuel har höstlov, så han har varit hemma. Han har haft en klasskompis här nästan hela dagen, så det Harvardstudenten mycket skratt och hög musik och sång....GA ska underhållande för en trött mamma ;)


I morgon är det dags för det sista mötet med företagshälsovården. Då ska min chef vara med, vi ska gå igenom framtiden, vad jag behöver för hjälp nu och vad som måste göras när jag väl återgår i arbetet...
Kommentera inlägget här: