Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Fotbollsmamma

Kategori: <3Emanuel<3, Allmänt

Tänk, dagarna går så otroligt långsamt när man bara går hemma och inte kan göra något, men samtidigt går veckorna så fort!


Idag har jag iaf roat mig med att stå i cafeterian för Emanuel fotbollslag, det är 09ornas vecka, och idag stod jag i två timmar.
Tycker det är självklart att hjälpa till och ställa upp gör laget, dessutom var det ganska roligt :) och personerna som jag stod med gjorde det ännu roligare.

Tycker det är så roligt att Emanuel har hittat något som han brinner för. Han älskar fotbollen, och ser fram emot träningarna varje vecka.

Sen självklart är dom dagarna lite extra stressiga. Hem från skolan, göra läxor, skynda till träningen, hem, duscha, laga/äta mat och sen sångdags nästan direkt, två dagar i veckan. Och sen han började har det varit match nästan varje helg.
Men min lilla kämpe klagar aldrig. Han tycker det är lika roligt varje gång.

Nu är det två träningar kvar (tack och lov säger jag. Det är svinkallt att stå på träningarna när solen går ner 😂), så nu väntar en lugn höst och vinter 😉

Kommentera inlägget här: