Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Efter ett besök hos sjukgymnasten

Kategori: Allmänt

Jahapp, här sitter jag i soffan och är så öm att jag knappt kan röra mig.
Har varit hos sjukgymnasten som tryckte på ledkapseln i axeln och klämde på mina ömma muskler och punkter. Helvete vad ont det gjorde.

Oftast när jag har varit hos sjukgymnasten så kan jag inte göra så mycket mer den dagen. Dagens ansträngningar har lixom förbrukats.
Förra veckan kändes det bra efter att jag hade varit där, men då var han inte lika hårdhänt....

Snart kommer Emanuel hem. Då blir det läxläsning för honom, sen väntar säsongens sista utomhusträning med fotbollen (Hurra!!! ;)) ser inte fram emot att stå ute och frysa idag.
Smärtan blir alltid värre när jag fryser. Så ikväll blir det tjock jacka, halsduk, tjocka vantar och raggsockor ;)
Kommentera inlägget här: