Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Sjukgymnasten

Kategori: Allmänt

Idag var det dags för nästa besök på vårdcentralen, men den här gången hos sjukgymnasten. Han testade först min rörelseförmåga (aaaj) och knådade, och sen masserade för att hålla musklerna mjuka och minska smärtan (det gör han varje vecka, så det var inget nytt. 
När han lyfte mina armar så upplevde han att motståndet har blivit kraftigare, så nu börjar det hända något. Jag får också ont intet mycket mycket tidigare läge när jag lyfter upp armen än vad jag fick sist han kollade (för några veckor sen)
Efter massagen så kunden jag röra armen lite mer innan det började göra ont i axeln, jätteskönt!

Smärtan kom dock tillbaka efter ett tag, så jag jag tog det väldigt lugnt resten av dagen,
Passade på att slå in lite julklappar när jag ändå var ensam. Med tanke på att jah får okt så snabbt så måste jag ta lite i taget. Finns inte en chans att jag skulle orka slå in alla kvällen innan julafton, som jag alltid gör annars....

(null)
Min älskade lilla kisse som alltid vill vara nära mig.....
Kommentera inlägget här: