Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Nytt läkarbesök

Kategori: Allmänt

Idag var det dags för läkarbesök för att prata om min sistustionnoch hur vi vidare.
Läkaren tyckte inte att jag skulle återgå till jobbet än, då nu är jag sjukskriven till den 7/1. Sen får vi se om jag börjar jobba 25% eller om jag ska vara hemma en period till.
Men han konstaterade att jag blivit sämre sen mitt första besök hos honom, så att jobba just nu är uteslutet. 

Känns både bra och tråkigt att vara sjukskriven i ytterligare fem veckor. Jag saknar kollegorna jättemycket, och även mins kunder. Men jag vet ju också att det bara är korkat att börja jobba nu när jag knappt kan bädda sängen här hemma.....

På torsdag ska jag till jobbet och ha möte med min chef, då får jag iaf kramas lite på dom som är där....❤️
Kommentera inlägget här: