Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Min olycksfågel

Kategori: Allmänt

Emanuel är verkligen min olycksfågel. Klumpighet går verkligen i arv....han har fått det av mig, och jag fick det av mamma ;)

När jag kom och hämtade honom igår så berättade fritidspedagogen att han sprang in i en trästege igår och att han fick en bula och blåmärke på tinningen direkt efter krocken.
Han fick ligga hos sköterskan i en kvart med ispåse mot huvudet, men han mådde så pass bra, så de behövde inte ringa mig. Han lekte på dom vanligt resten av dagen.

Igår kväll hade han svårt att ligga på den sidan, och när han vaknade idag hade han ont i huvudet så han fick vara hemma och vila idag. Ville inte riskera att skicka honom till skolan nät han inte mådde helt bra.

På eftermiddagen/kvällen mådde han bra och var mycket piggare. Så skönt! Inget allvarligt den här gången....
Kommentera inlägget här: