Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Jobbiga dagar

Kategori: Allmänt

Så var det fredag igen. 
Robban är borta den hör helgen, så ikväll har jag och Emanuel haft myskväll med Monopol, film och godis. 
Nu sover han och jag sitter i soffan med Tisdis i knät.

(null)


Har haft några riktigt jobbiga dagar med mycket värk och en axel som låser sig.
Igår var jag på jobbet och var med på deras APT. Känner att det är viktigt att hälsa på dör med jämna mellanrum, träffa kollegorna och hålla sig lite uppdaterad så det inte blir lika läskigt sen när jag ska tillbaka. Dessutom är alla mins medarbetare helt fantastiska, och jag saknar dom!
Efter en timme på mötet så fick jag fruktansvärda smärtor i axeln. Det var som att axeln inte orkade hålla upp armen. Resten av dagen och kvällen var likadan, och på kvällen var den så stel att jag knappt kunde röra den.

Idag hade jag tid hos sjukgymnasten. Han tryckte på axeln och "drog" i armen för att förhindra den värsta stelheten som han brukar göra. Han sa att mycket har hänt under den här veckan sen jag träffade honom sist, och jag har blivit stelare och får ont mycket fortare.
Efter besöket kändes det mycket bättre.

När Emanuel kom hem från skolan så åkte vi till Handen. Emanuel ska på kalas i morgon så han fick välja en present till kompisen.
Var i Handen ca en timme, men det räckte för att smärtan skulle komma tillbaks. Kunde inte gå upprätt den sista biten hem och jag kunde inte bära både påsen och väskan i slutet. Nör jag kom hem var jag tvungen att lägga mig på soffan en stund, helt utslagen.....
Hatar verkligen den här skiten!!!! Vill bara att den ska gå över så jag blir som vanligt....


Kommentera inlägget här: