Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Helgen

Kategori: Allmänt

Har inte bloggat på några dagar, men har inte kommit åt appen.

Igår började dessutom min telefon att strejka, och idag sa den upp sig helt.
Så det var bara att åka iväg och köpa en ny telefon. Har tänkt på det ett bra tag, men idag hade jag inget val.
Mitt val var ganska självklart 
(null)

Känns så skönt att ha en fungerande telefon igen :)

Igår var vi hos Robbans föräldrar och firade Robbans mamma som fyller åt på onsdag.
Åt god mat och hade en trevlig stund.
När vi kom hem på kvällen gick vi ner till minneslunden och tände ljus för pappa <3
(null)

(null)

(null)

(null)
Så fint att vara där på kvällen med alla ljus.....

I morgon ska jag till ortopeden på Nacka sjukhus....får se vad det besöket ger....
Först och främst ska jag hitta dit ;)
Kommentera inlägget här: