Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Atjo prosit

Kategori: Allmänt

Julveckan, den veckan som det är mest att göra och jag har blivit förkyld...taskig tajming!
Har varit så mycket dom senaste dagarna så när jag väl slappnade av så orkade kanske inte kroppen stå emot länge....bara att se till att bli frisk så fort som möjligt...

I fredags var det julbord med jobbet. Det blev en helt fantastisk kväll, många roliga samtal, mycket skratt och jättegod mat. Då kul att träffa alla kollegor igen och bara få skratta, utan att prata jobb. 
Vi var på hotellet som ligger bredvid jobbet. Skönt att det var nära hem ;-) 

(null)

I lördags hade jag och Robban en heldag i stan, köpte dom sista julklapparna, åt god mat och gick på bio. En tradition En några år tillbaks. I år såg vi Solsidan - filmen. Både allvarlig och rolig, så jag blev inte besviken :)

Igår var det dags för kalas för min underbara brorson som fyller 3 år i morgon. Jättegott fika med Frost-tema, så mysigt att få träffa honom och hans underbara föräldrar igen. Snart kommer hans lillebror till världen också, och jag blir faster igen. En månad kvar nu...❤️
(null)

(null)

(null)
Pussgurkan Alva ;)

(null)

(null)

(null)

(null)

Innan kalaset var vi på julmarknaden på  Idrottsplatsen här i Västerhaninge. Det var Emanuels idrottsförening som anordnade den. Vid drack lite glögg, tog lite lotter (Emanuel vann på 3 av 4 ställen, han har verkligen tur när det gäller sånt :), så han var glad när vi gick därifrån ;-)) och kollade runt bland allt fint som fanns till försäljning. 

Men nu är det som sagt en ny vecka, och den börjar i liggande läge...

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2017-12-18 | 19:50:11

    Tack för att ni kom! Krya på dig hjärtat! ❤

    Svar: Tack hjärtat ❤️ ses om en vecka ❤️
    camie84.blogg.se

Kommentera inlägget här: