Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Ännu ett problem

Kategori: Allmänt

Jag har börjat få hugg högst upp på min vänstra underarm (samma axel som är frusen), jag tog upp det med lin sjukgymnast när jag var dör idag. Han reagerade direkt och började göra en del tester på mig.
Han konstaterade att jag har fått tennisarmbåge, så nu har jag ännu ett problem att ta itu med. 
Jag fick några övningar som jag ska göra hemma i den mån jag kan, med tanke på att jag gör övningar för axeln också.

Nu ska jag inte tillbaka dit på en månad. Sjukgymnasten vill se om det blir någon förbättring/försämring när det gäller axeln om han slutar att massera och trycka på den. 
Om axlarna är stela och armbågen är bättre så  blir det ett uppbrott på en månad till, men om armbågen inte är bättre så ska vi börja arbeta med den istället så länge.

Alltid är det något, blir så trött på det här....
Kommentera inlägget här: