Camilla

Mamma (Emanuel - 090903), sambo, dotter, syster, faster, matte, gudmor, vän, undersköterska/mentalskötare

Söndag

Kategori: Allmänt

Så har ännu en vecka passerat.

Va jättetrevligt igår.
Tog me mig vovvarna å åkte till mamma o pappa på fm, o en stund senare kom Jimmy o Emma me vovvarna. Va jättekul att träffa dom igen.
Vi åt en jättegod lunch o sen va d fika o presentöppning.
Vid halv sju kom älsklingen dit, då blev d middag o ännu mera fika..;)

Idag har ja städat, hela lägenheten är ren och det luktar supergott här hemma nu=)
Känns jätteskönt!

Mamma visade mig ett spel igår som jag blivit helt beroende av, går verkligen inte att sluta!! :P

Ne, nu ska ja fixa d sista o sen ska ja ringa Malin, såg nu att hon hade ringt, o d va för flera timmar sen!

Puss på er

Tack allihopa för en mysig lördag!!!

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2008-09-01 | 22:21:14

    Saknar dej bejbi, vi måste verkligen ses snart. Nu kommer jag nog inte jobba så mkt så en tripp till storstan över dagen borde inte va helt omöjlig att få in ;)

    puss!

  • Mamma säger:
    2008-09-03 | 18:45:54

    Jag har kommit till nivå 4. Hur kul är det att börja från början igen. Det måste finnas ett sätt akk fortsätta. Ska fråga pappa.

  • Camilla säger:
    2008-09-04 | 06:56:02

    Saknar dig också ängeln!!

    Ja d måste vi verklikgen göra, för nu måste "Malinbränslet" fyllas på!

    Ringer dig så fort jag får tid ´gumman, d e så mkt med allt dubbeljobb just nu.



    Mamma, ja d e ju värdelöst att behöva börja om igen. Hoppas du hittar någon lösning:)



    Puss o kram till er båda!

Kommentera inlägget här: